Over ons

De totaalservice voor elk evenement of werkzaamheden in de wegenbouw.

In 2005 zijn wij begonnen met het aanbieden van chauffeursdiensten en valetparking. In de tussentijd zijn wij uitgegroeid tot een grote speler in de verkeers- en mobiliteitssector. Denk hierbij aan het leveren van een totaalservice van beroeps verkeersregelaars, evenementen verkeersregelaars, parkstewards, chauffeursdiensten, valetparking en evenementenbegeleiding.

Ons kantoor is gevestigd in Nunspeet, maar wij zijn werkzaam door het hele land. StarPark hecht veel waarde aan goed opgeleid, correct en representatief personeel. Dit is een speerpunt in ons beleid en hierin zijn wij onderscheidend. Het team op kantoor is klein, maar flexibel en dynamisch waardoor korte communicatielijnen worden gewaarborgd. Wij doen wat wij zeggen en we zeggen wat wij doen! Transparant zijn in onze communicatie en klantgericht denken en handelen is onze werkwijze.

Klik hier om terug gaan naar onze homepagina, of neem gerust een kijkje op de website van StarSecure door hier te klikken.

  • Meer dan 10
    jaar actief
  • Meer dan 100
    mensen in ons team
  • Meer dan 10000
    opdrachten succesvol afgerond

 

Impressie

Transparant zijn in onze communicatie en klantgericht denken en handelen is onze werkwijze.

Onze voordelen
icon

Ervaring

Star Park heeft de ervaring, kennis en toewijding om onze afnemers de superieure service the bieden waarmee wij ons onderscheiden. Onze jaren ervaring in ons vakgebied, onze services en kennis staan tot uw beschikking!

icon

Kwaliteit

Onze medewerkers zijn professioneel en hebben de expertise en toewijding om u van snelle en passende service te voorzien. Al onze medewerkers zijn gecertificeerd en zijn zeer representatief om u op de best mogelijke manier te kunnen bedienen.

icon

Bereikbaarheid

Star Park staat 24/7 tot uw beschikking. Of het nu weekend is, of in het vakantie seizoen, onze medewerkers staan jaarrond voor u klaar om aan uw wensen te voldoen.

icon

Reputatie

Star Park staat goed bekend en heeft een goede reputatie in de sector. Al onze klanten zijn tevreden met onze diensten en onze missie blijft altijd om u te voorzien van de excellente service die u van ons verwacht.

Ons team

«Trots spreken wij dan ook de naam van ons bedrijf uit.»

Dagmar Bosman
Infra planner
Dagmar is sinds juni 2021 werkzaam bij StarPark en houdt zich vooral bezig met de planning van de infra. Daarnaast is zij het aanspreekpunt voor de medewerkers en staat voor het personeel klaar! Voordat Dagmar bij StarPark begon, heeft zij gewerkt als vestigingsmedewerker in Zwolle. Hierbij speelde communicatie, probleemoplossend vermogen en organisatorische vaardigheden een belangrijke rol. Met deze vaardigheden probeert ze het team binnen StarPark te versterken.
  • Contact
  • Social
  • icon
  • icon
  • icon
foto
Dagmar Bosman
Henriëtte Visch
Finance
Sinds april 2021 ben ik 3 dagen per week werkzaam op de Afdeling Finance. Ik houd mij voornamelijk bezig met de facturatie van StarPark, StarClean en StarSecure. Daarnaast ondersteun ik Evelien met administratieve werkzaamheden. Ik woon in Harderwijk, ben getrouwd en heb 2 uitwonende kinderen.
  • Contact
  • Social
  • icon
  • icon
  • icon
foto
Henriëtte Visch
David Rijkeboer
Infra- en evenementenplanner / Veiligheidskundige
Nadat David zijn afstudeerstage bij StarPark heeft afgerond is hij sinds augustus 2021 werkzaam bij StarPark. Hij houdt zich voornamelijk bezig met zowel de planning voor evenementen als infra klussen. David heeft een veiligheidskundige achtergrond en adviseert daarom ook onze klanten op het gebied van verkeer & veiligheid.
  • Contact
  • Social
  • icon
  • icon
  • icon
foto
David Rijkeboer
Thijs De Ruiter
Operationeel Directeur
#Aanpakker #Collegiaal #Zelfstandig #Humor #Servicegericht #Duidelijk Thijs is werkzaam bij StarPark sinds 2010 en begonnen als operationeel manager. Momenteel houdt Thijs zich voornamelijk bezig met de dagelijkse bedrijfsvoering, het aansturen van vast en tijdelijk personeel en het genereren van new business binnen Infra en Events. De voorbereidingen op grote projecten / evenementen zijn Thijs op het lijf geschreven. Voornamelijk het oplossingsgericht en servicegericht denken, het adviseren en contact houden met opdrachtgevers en overheidsinstellingen staan hierin centraal.
  • Contact
  • Social
  • icon
  • icon
  • icon
foto
Thijs De Ruiter
Joukje Kievit
HR
Vanuit een hospitality achtergrond ben ik 15 jaar werkzaam geweest binnen Randstad Groep Nederland. Hier heb ik alle facetten van het vak, die mens en werk bij elkaar brengen, doorlopen. Het is mijn passie om het beste in mensen en organisaties naar boven te halen. In de rol als HR Manager binnen de StarS Holding wil ik samen met het team en werknemers de HR-dienstverlening door ontwikkelen en vernieuwen. Ik hoop jou te leren kennen!
  • Contact
  • Social
  • icon
  • icon
  • icon
foto
Joukje Kievit
Elske Neijmeijer
Planner & Manager StarClean
Na het behalen van mijn diploma’s Sales Management & Front Office heb ik 2 jaar gewerkt als verkoop binnendienst medewerker/inkoper in de verpakkingen industrie. Vanaf februari 2019 ben ik werkzaam bij StarPark als Planner/Recruiter. Als Planner draag ik zorg voor de evenementen planning. Daarnaast ben ik het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en medewerkers. Als Recruiter ben ik verantwoordelijk voor de werving en selectie. Ik zoek, vind en bind potentiele kandidaten. Ik ben geïnteresseerd in de motivatie en drijfveer van mensen.
  • Contact
  • Social
  • icon
  • icon
  • icon
foto
Elske Neijmeijer
Ivo Eenkhoorn
Sales Manager
Ivo Eenkhoorn werkt sinds september 2018 als salesmanager bij StarPark, StarSecure en StarClean. Ivo is in 1978 geboren in Emmen en woont al meer dan 20 jaar met zijn vrouw en 3 kinderen in Zwartsluis. Ivo is niet van de gladde praatjes, en doet gewoon wat hij beloofd. Zoals de klanten van StarPark, StarSecure en StarClean gewend zijn. Heb je vragen, of wil je contact met Ivo, dan kun je hem bereiken op 0686887633 of per mail i.eenkhoorn@starpark.eu
  • Contact
  • Social
  • icon
  • icon
  • icon
foto
Ivo Eenkhoorn
Tim Reinhart
Verkeerskundig Adviseur & Projectmanager Evenementen
Sinds 2020 is Tim werkzaam bij StarPark B.V. Hij verzorgt de planning voor StarPark en StarSecure. In de periode voor StarPark heeft hij meerdere jaren gewerkt als Partymanager in de evenementenbranche en daarom pakt hij voor StarPark de planning opzich met betrekking op de evenementen. Tim is een echte people manager en houdt van ondernemen, stil zitten en afwachten zie je hem dan ook niet snel doen.
  • Contact
  • Social
  • icon
  • icon
  • icon
foto
Tim Reinhart
Evelien Huisman
Finance
Sinds januari 2018 ben ik werkzaam bij StarPark en ben ik verantwoordelijk voor de financiële – en salarisadministratie StarPark. Daarnaast verzorg ik niet alleen voor StarPark de administratie, maar voor alle bedrijven die onder de Holding vallen. Het is mijn uitdaging om alle processen zo efficiënt mogelijk uit te voeren, zodat de focus kan liggen op het maken van rapportages die het bedrijf kan ondersteunen in de enorme groei die wij doormaken.
  • Contact
  • Social
  • icon
  • icon
  • icon
foto
Evelien Huisman

Werken bij starpark

Benieuwd geworden? Bekijk onze vacatures en solliciteer!

Vacatures

Sluiten

Contactformulier

Vul het formulier en uw voorkeursdatum in en de afspraak zal zo spoedig mogelijk door een van onze medewerkers worden bevestigd.

  • Vacatures
  • Diensten
  • Overige
Kiezen vacature

In het bezit van aanstellingpas?
YesNo
Contactgegevens



Upload je CV (optioneel)

Kiezen diensten
Bericht
Contactgegevens




Bericht
Contactgegevens