Over ons

De totaalservice voor elk evenement of werkzaamheden in de wegenbouw.

In 2005 zijn wij begonnen met het aanbieden van chauffeursdiensten en valetparking. In de tussentijd zijn wij uitgegroeid tot een grote speler in de verkeers- en mobiliteitssector. Denk hierbij aan het leveren van een totaalservice van beroeps verkeersregelaars, evenementen verkeersregelaars, parkstewards, chauffeursdiensten, valetparking en evenementenbegeleiding.

Ons kantoor is gevestigd in Nunspeet, maar wij zijn werkzaam door het hele land. StarPark hecht veel waarde aan goed opgeleid, correct en representatief personeel. Dit is een speerpunt in ons beleid en hierin zijn wij onderscheidend. Het team op kantoor is klein, maar flexibel en dynamisch waardoor korte communicatielijnen worden gewaarborgd. Wij doen wat wij zeggen en we zeggen wat wij doen! Transparant zijn in onze communicatie en klantgericht denken en handelen is onze werkwijze.

Klik hier om terug gaan naar onze homepagina, of neem gerust een kijkje op de website van StarSecure door hier te klikken.

  • Meer dan 10
    jaar actief
  • Meer dan 100
    mensen in ons team
  • Meer dan 10000
    opdrachten succesvol afgerond

 

Impressie

Transparant zijn in onze communicatie en klantgericht denken en handelen is onze werkwijze.

Onze voordelen
icon

Ervaring

Star Park heeft de ervaring, kennis en toewijding om onze afnemers de superieure service the bieden waarmee wij ons onderscheiden. Onze jaren ervaring in ons vakgebied, onze services en kennis staan tot uw beschikking!

icon

Kwaliteit

Onze medewerkers zijn professioneel en hebben de expertise en toewijding om u van snelle en passende service te voorzien. Al onze medewerkers zijn gecertificeerd en zijn zeer representatief om u op de best mogelijke manier te kunnen bedienen.

icon

Bereikbaarheid

Star Park staat 24/7 tot uw beschikking. Of het nu weekend is, of in het vakantie seizoen, onze medewerkers staan jaarrond voor u klaar om aan uw wensen te voldoen.

icon

Reputatie

Star Park staat goed bekend en heeft een goede reputatie in de sector. Al onze klanten zijn tevreden met onze diensten en onze missie blijft altijd om u te voorzien van de excellente service die u van ons verwacht.

Ons team

«Trots spreken wij dan ook de naam van ons bedrijf uit.»

Thijs De Ruiter
Commercieel Directeur
Thijs is werkzaam bij StarPark sinds 2010 en begonnen als operationeel manager en sinds 2018 mede eigenaar van StarS Holding. Momenteel houdt Thijs zich voornamelijk bezig met het aansturen van het sales team en het genereren van new business binnen Infra, events en schoonmaak. De voorbereidingen op grote projecten / evenementen zijn Thijs op het lijf geschreven. Voornamelijk het oplossingsgericht en servicegericht denken, het adviseren en contact houden met opdrachtgevers en overheidsinstellingen staan hierin centraal.
  • Contact
  • Social
  • icon
  • icon
  • icon
foto
Thijs De Ruiter
Ivo Eenkhoorn
Teammember sales
Ivo is sinds september 2018 werkzaam als salesmanager bij StarPark, StarSecure en StarClean. Hiervoor is ivo werkzaamgeweest als accountmanger bij een grote kruidenleverancier. Ivo doet gewoon wat hij beloofd, zoals onze klanten gewend zijn. Jaarlijks organiseert hij zijn eigen Watermuzefestival. Door zijn ervaring in de evenementenbranche weet hij precies wat hij onze klanten kan bieden. Ivo is bijna elke dag bij opdrachtgevers te vinden om een goede relatie met de klant te onderhouden.
  • Contact
  • Social
  • icon
  • icon
  • icon
foto
Ivo Eenkhoorn
Stephan Prins
Operationele team
Stephan is sinds Juli 2023 werkzaam bij StarPark. Hij houdt zich voornamelijk bezig met de planning voor evenementen en infra klussen.
  • Contact
  • Social
  • icon
  • icon
  • icon
foto
Stephan Prins
Maxime Offerman
HR/ Recruitment
Maxime is sinds augustus 2022 werkzaam bij StarPark. Hiervoor werkte ze 18 jaar lang als kapster, en is ze op sociaal vlak heel sterk, dit is haar kracht als recruitment/ hr. Ze is eindverantwoordelijk voor alle HR gerelateerde zaken en het recruitment. Binnen de StarsFamily pakt ze ook de salarisadministratie op.
  • Contact
  • Social
  • icon
  • icon
  • icon
foto
Maxime Offerman
Stefanie Benjamin
Teammember operations
Stefanie is sinds 2020 werkzaam bij StarPark en is de spin in het web van StarClean. Zij is van begin tot eind betrokken bij de algehele operatie van de schoonmaak. Ze is van alle markten thuis want ze is zowel te vinden op kantoor en op de werkvloer bij opdrachtgevers.
  • Contact
  • Social
  • icon
  • icon
  • icon
foto
Stefanie Benjamin
Maya Golubeva
Teammember operations
Maya is geboren en getogen in Oekraïne en sinds april 2022 werkzaam bij StarPark, zij is de schakel tussen het Oekraïense personeel en de klant. Ook werft zij nieuw personeel en onderhoudt zij al het contact met de medewerkers. Van begin tot eind is ze verantwoordelijk voor de Oekraïense medewerkers.
  • Contact
  • Social
  • icon
  • icon
  • icon
foto
Maya Golubeva
Bernadette Spijkerboer
Teammember Finance
Sinds 2023 is Bernadette werkzaam bij StarPark en is ze verantwoordelijk voor de financiële administratie StarS.. Het is Bernadette haar uitdaging om alle processen zo efficiënt mogelijk uit te voeren, zodat de focus kan liggen op het maken van rapportages die het bedrijf kan ondersteunen in de enorme groei die wij doormaken.
  • Contact
  • Social
  • icon
  • icon
  • icon
foto
Bernadette Spijkerboer
Henriëtte Visch
Teammember Finance
Sinds april 2021 is Henriette 3 dagen per week werkzaam op de Afdeling Finance. Ze houdt zich voornamelijk bezig met de facturatie van StarPark, StarClean en StarSecure. Verder is ze verantwoordelijk voor diverse financiële taken als debiteuten beheer, inkomende post etc.
  • Contact
  • Social
  • icon
  • icon
  • icon
foto
Henriëtte Visch
Prescilla de Bruin
Teammember Finance
Prescilla werkt per november 2023 bij StarPark op de afdeling Finance. Prescilla houdt zich voornamelijk bezig met de facturatie van StarPark, StarClean en StarSecure. Daarnaast ondersteund Prescilla het Finance team met administratieve werkzaamheden.
  • Contact
  • Social
  • icon
  • icon
  • icon
foto
Prescilla de Bruin
Karen Buijtenhuis
Officemanagement
Karen is augustus 2022 bij ons binnen gekomen als stagiaire office management, ze ziet werk, en pakt het ook op. Na haar stage is ze als bijbaan voor ons gaan werken, Karen is degene die het reilen en zeilen op kantoor managet, zodat de overige medewerkers zich volledig kunnen focussen op hun eigen werkzaamheden.
  • Contact
  • Social
  • icon
  • icon
  • icon
foto
Karen Buijtenhuis
Cindy Vos
Eindverantwoordelijke StarClean
Cindy werkt sinds januari 2023 bij de StarSFamily. Door haar achtergrond heeft zij veel connecties, dit maakt het makkelijk nieuwe potentiële klanten te vinden. Cindy houdt zich bezig met de planning en sales voor StarClean.
  • Contact
  • Social
  • icon
  • icon
  • icon
foto
Cindy Vos
Kevin Sheikmoesti
Teammember operations
Kevin is sinds maart 2022 werkzaam bij StarSecure in de operations en hiervoor altijd als coördinator en praktijkopleider in de beveiliging gewerkt. Hij is van begin tot eind betrokken bij de algehele operatie van StarSecure, van recruitment tot personeelsbeleid, van een stukje sales tot planning. Hij is altijd scherp, en heeft zijn zaakjes keurig op orde en onder controle.
  • Contact
  • Social
  • icon
  • icon
  • icon
foto
Kevin Sheikmoesti

Werken bij starpark

Benieuwd geworden? Bekijk onze vacatures en solliciteer!

Vacatures

Sluiten

Contactformulier

Vul het formulier en uw voorkeursdatum in en de afspraak zal zo spoedig mogelijk door een van onze medewerkers worden bevestigd.

  • Vacatures
  • Diensten
  • Overige
Kiezen vacature

In het bezit van aanstellingpas?
YesNo
Contactgegevens



Upload je CV (optioneel)

Kiezen diensten
Bericht
Contactgegevens




Bericht
Contactgegevens